Jumaat, 8 Ogos 2008




Pas lipis melalui sayap kanannya iaitu Dewan Pemuda Pas Kuala Lipis yang diberi tanggungjawab untuk menguruskan pemilikan sebuah van(gambar)berkapisiti 12 tempat duduk .jadi segala urusan untuk menjayakan usaha ini dipertanggung jawap kepada seluruh ahli Dewan Pemuda Pas Kuala Lipis.

Bagi pas lipis ,memiliki kenderaan seperti ini amatlah diperlukan lebih lebih lagi dengan peningkatan program program yang melibatkan semua peringkat pada masa ini. dengan adanya kenderaan ini Pas Lipis dengan secara tidak langsung dapat menjayakan program kemasyarakatan dan juga sebagai si'ar serta sebagai pendapatan tambahan kepada parti. Macam biasa la.. bila PAS buat projek tentulah sebahagian besar punca datangnya daripada sumbangan orang ramai. Jadi saya selaku penyelia projek ini mengharapkan kepada sesiapa yang ingin menyumbang dan ingin megetahui cara nak meyumbang boleh hubungi saya. sumbangan terbuka kepada semua insan di dunia ini termasuklah orang PAS,PKR,DAP,BN(UMNO) DAN YANG TAK BERPARTY JUGA DIALU ALUKAN. Kepada jemaah jemaah islam yang lain juga dijemput untuk menyumbang.

Harga kenderaan ini ialah RM 80,+++ ribu .kepada sesiapa yang berminat untuk bersama sama menjayakan projek ini bolehlah berhubung dengan saudara kie di talian 019-9694050.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

blogger templates | Make Money Online